Fredag den 29 mars 2024
  Anmälan kurser och
medlemsskap

PEGGEN!

FIRA 30 ÅR MED PEGGEN | 2013-04-10 (07:46)
2013 kommer att gå i 30-års tecken för Peggen. Vi kommer den 28 april att dela ut Peggens stipendium till 2012 års stipendiat. Priset delas ut till en speciell junior, bra spelare, bra kompis, bra spelpartner och alltigenom en trevlig junior. Namn kommer att meddelas vid prisutdelningen.
När det gäller Peggen Junior Cup går den som vanligt av stapeln även 2013 det blir den 17 juni. Vi återkommer med mer information när vi närmar oss tävlingsdag. Men tävlingen kommer att spelas som tidigare år.
Sen kommer årets clou för medlemmar i Peggen. Peggentävlingen och Peggenfesten den 7 september slår vi klackarna i taket och klubborna i backen.
Vill du vara med och fira 30 år med Peggen? Du betalar bara in din medlemsavgift 300.- /person på bankgiro nr 851-3269, och glöm inte att enge namn o adress på inbetalningen. För medlemsavgiften för du vara med o spela tävlingen och gå på festen på kvällen. Du får även rabatt i shopen på driving rangepoletterna.
Kom nu med i vårt glada gäng nya som tidigare medlemmar är varmt välkomna i vår gemenskap.
Så ser vi med tillförsikt fram emot ett 2013 som inte ska bli sämre än något annat år.
Gammal information finns fortfarande kvar på hemsidan om någon undrar över något. Annars kontakta någon i styrelsen så har vi svar på dina frågor.
Än en gång kom med i PEGGEN 2013 och fira våra 30 år som stödförening i Eksjö GK.

Peggens Styrelse
Ann Johansson

/Ann Johansson

****************************************
Peggentävlingen 2011

Peggentävlingen 2010

Peggentävlingen 2009

Peggens 25 års jubileum 2008

Peggentävlingen 2006

Våra Websponsorer

Webbkamera hål 18
Webbkamera hål 9

Vädret Eksjö

Delbetala årsavgiften...

Eksj?GK,  571 96 Eksj?| Tel 0381-135 25 |  kansli @ eksjogk.se | Webmaster Kjell-Åke Wennerholm

Classic comedy films like, Three Amigos! and The Life of Brian, have seen it all. Knee-slappers like replica watches uk have also lived through the tests of time and will be remembered on any funny film-list ever made. John Hughes rolex replica uk series is an unforgettable one with things going haywire and completely out of control, making for an excellent and palatable laugh! You can replica watches uk on the net rather than going to a theater or buying a DVD for the purpose! More recent movies like replica watches and ¡®Tooth Fairy¡¯ stand as examples of the fact that comedies are now coming of age! But people are busy and cannot usually ¡®go to the movies¡¯ as is said. So, they catch rolex replica sale online, a trend that is fast becoming regular with people from all walks of society. Comedies sift out all the stress and replica watches sale from your lives, leaving behind smiles!